شرکت گاز و باند در خوزستان

محصولاتی که تحت عنوان باند و گاز پزشکی به بازار عرضه می شوند بـه سـه دسـته اصـلی اسـتریل، غیـر استریل و روغنی تقسیم بندی می شود که ویژگیها و موارد کاربرد هریک در ادامه ارائه شده است.
انواع باند و گاز پزشکی دارای بافت ساده (تافته) بوده و تراکم تار 12 و تراکم پود آن 8 اسـت. جـنس ایـن محصولات 100 درصد پنبه می باشد. الیاف نخ بکار رفته در بافت پارچه مورد اسـتفاده در تهیـه بانـد و گـاز می بایست از جنس پنبه طبیعی و خالص باشد و به هیچ وجه نباید از الیاف مصنوعی در آن حتی به مقـدار کم نیز استفاده شود.

 

 

باند و گاز پزشکی

انواع باند و گاز پزشکی می بایست در حالت خیس و خشک فاقد بو باشد. حداقل نمره نخ مصرفی در تار یا پود مورد استفاده در تولید باند و گاز نخ نمره 19 انگلیسی می باشد.
باندها عمدتا در طول دو متر برش داده شده و مورد استفاده قرار می گیرند. عرض باندها بسته به نوع سفارش می تواند 5 ،10 ،15 و 20 سانتی متر باشد که در هنگام برش در عملیات تکمیلی مشخص می گردد. پارچه باند باید با پهنای یکسان در راستای تار بریده شده و بصورت رول بسته بندی شود، طوریکه به راحتی باز شده و نخهای آزاد مانع از باز شدن رول نگردند.

 

موارد کاربرد باند و گاز استریل

انواع باند و گاز پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی سـطح کـشور بـه طـور گـسترده مـورد اسـتفاده قـرار می گیرند. این محصولات به دو دسته استریل و غیر استریل تقسیم می شـوند کـه هـر کـدام مـوارد کـاربرد خاص خود را دارند.
گاز غیراستریل وگاز روغنی عمدتا که جهت بستن زخم های سطحی و گرم نگه داشتن عضله کـاربرد دارنـد. گازهای استریل نیز به صورت گسترده در جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین گاز استریل برای پوشاندن محل سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بـر آن بـرای پانـسمان اولیه زخمها و بریدگی های عمیق از گاز استریل استفاده می شود.
برای ثابت نگهداشتن اولیه محل در رفتگی و بعضا شکستگی از باند غیر استریل استفاده می شود. به عبارتی می توان گفت انواع باند وگاز از جمله اجزای لاینفک کمک های اولیه و اعمال جراحی هستند .

شرکت باند و گاز در خوزستان

شرکت دیبانیک آلتین معتبرترین شرکت گاز و باند در خوزستان تمامی استانداردهای لازم در تولید باند و گاز استاندارد را به کار بسته است. این مرکز با بهره مندی از کادر حرفه ای و متخصص و استفاده از تجهیزات استاندارد اقدام به تهیه ی محصولات پزشکی از جمله گاز و باند می نماید. لذا با اطمینان خاطر از سلامت محصولات می توانید کالای پزشکی مورد نیاز خود را از شرکت دیبانیک آلتین خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *